Eenvoudig en snel registreren, inchecken en badges printen

Een soepele start van jouw online, live of hybride evenement.

ONlive Event Registratie in het kort

Online, live & hybride evenementen

Eenvoudig en snel deelnemers registreren voor online, live en hybride evenementen. Kies uit de verschillende mogelijkheden en vind de registratie die aansluit bij jouw wensen. 

Zo uitgebreid als nodig is

Vraag naar de gegevens die jij belangrijk vindt. Van alleen de naam en het e-mailadres tot uitgebreide details zoals bijvoorbeeld adres, functietitel en dieetwensen.  

Check-in & badges

Scan, print en houd controle over de registratie en check-in. Kies ervoor om alleen tickets te scannen en in te checken, of voeg een persoonlijke touch toe door live badges te printen.

Onbeperkt aantal deelnemers

0

Deelnemers per uur inchecken

ONlive Registratie Standaard

Een uitgebreide registratie met sessiekeuze. ONlive Registratie Standaard bestaat uit een eventwebsite met drie pagina’s opgemaakt in de gewenste huisstijl. De eventpagina, de registratiepagina en een extra content pagina.  

Uitgebreide registratie

Vraag naast de basisinformatie aanvullende persoonsgegevens uit. Denk bijvoorbeeld aan: bedrijf, functie, dieetwensen of vervoer naar locatie.

Persoonlijk programma

Deelnemers stellen hun eigen programma samen met de sessiekiezer. Hierbij geven ze aan welke sessies zij interessant vinden en bij willen wonen. 

Eventwebsite

Deel op de eventwebsite de belangrijkste informatie over jouw evenement. Maak met de eventwebsite een goede eerste indruk!

Extra content pagina

Gebruik de extra content pagina voor het delen van het programma, het introduceren van sprekers of om sponsoren in de spotlight te zetten. 

Onsite Registratie

Live en hybride evenementen

Onsite registratie is geschikt voor live en hybride evenementen. Voor de Onsite registratie wordt de ONlive Registratie Standaard gebruikt. In aanloop naar het event ontvangen alle deelnemers hun persoonlijke toegangsbewijs.

Deelnemers inchecken

De persoonlijke toegangsbewijzen zijn voorzien van een een QR- of barcode. Scan de codes met mobiele scanners of met bedrade scanners gekoppeld aan en badgeprinter.

Gepersonaliseerde badges

Print na het scannen van de code direct gepersonaliseerde badges. Bepaal zelf welke gegevens van de deelnemers je op de badges wil tonen. De badges zijn volledig af te stemmen op de huisstijl van het event

Keycords en polsbandjes

Bevestig de badges aan keycords die bedrukt zijn met jouw logo. Daarmee maak je de branding van je event helemaal compleet. Wil je de branding van je event liever subtieler? Kies dan voor bedrukte polsbandjes.

Scan, print en go!

Of je nu kiest voor alleen inchecken of ook aanvullend badges print, met onsite registratie weet je precies wie er allemaal aanwezig is (geweest) op jouw event. Daarnaast is het met een onsite registratie mogelijk om ter plekke registraties te wijzigen of aan te maken. Naast de scanpunten bieden wij support op locatie voor technische ondersteuning. Een servicebalie waar we registraties aanmaken of wijzigen is hier ook een onderdeel van.

[elementor-template id="2560"]