ONlive Event Registratie in het kort

Online, live & hybride events

Eenvoudig en snel registreren voor online, live en hybride events met ONlive Event Registratie. Kies uit de verschillende mogelijkheden en vind de registratie die aansluit bij jouw wensen. 

Zo uitgebreid als nodig is

Vraag naar de gegevens die jij belangrijk vindt. Van alleen de naam en het
e-mailadres tot uitgebreide details zoals bijvoorbeeld adres, functietitel en dieetwensen.  

Check-in & badges

Scan, print en houd controle over de registratie en check-in. Kies ervoor om alleen tickets te scannen en in te checken, of voeg een persoonlijke touch toe door live badges te printen.

Onbeperkt aantal deelnemers

0

Deelnemers per uur inchecken

ONlive Registratie Basic

Eenvoudige en snelle registratie met basisinformatie

Geschikt voor online events

Jouw online event begint met een soepele registratie.

Eventwebsite

De eventwebsite wordt vormgegeven in de huisstijl van jouw organisatie of event.

Eventpagina

De eventpagina is het eerste wat je deelnemers zien. Deel hier bijvoorbeeld algemene informatie over jouw event.

Basis registratie

Deelnemers registreren zich met hun voornaam, achternaam en e-mailadres en maken een wachtwoord aan.

ONlive Registratie Standaard

Uitgebreide registratie met sessiekiezer

Geschikt voor online events

Jouw online event begint met een soepele en uitgebreide registratie.

eventwebsite

De eventwebsite wordt vormgegeven in de huissijl van jouw organisatie of event.

Eventpagina

De eventpagina is het eerste wat je deelnemers zien. Deel hier onder andere algemene informatie over jouw event.

Uitgebreide registratie

Deelnemers registreren zich met basisinformatie en aanvullende persoonsgegevens. Daarnaast geven deelnemers in de sessiekiezer aan welke sessies zij willen volgen.

Extra contentpagina's

Gebruik de extra contentpagina's voor het delen van het programma of om je sponsoren in de spotlight te zetten.

Onsite Registratie

Live en hybride events

Onsite registratie is geschikt voor live of hybride events. Voor de Onsite registratie wordt de ONlive Registratie Standaard gebruikt. In aanloop naar het event ontvangen alle deelnemers hun persoonlijke toegangsbewijs.

Deelnemers inchecken

De persoonlijke toegangsbewijzen zijn voorzien van een een QR- of barcode. Scan de codes, check deelnemers in en houd eenvoudig bij hoeveel deelnemers er al binnen zijn.

Gepersonaliseerde badges

Print na het scannen van de code direct gepersonaliseerde badges. Bepaal zelf welke gegevens van de deelnemers je op de badges wil tonen. De badges zijn volledig af te stemmen op de huisstijl van het event

Keycords en polsbandjes

Bevestig de badges aan keycords die bedrukt zijn met jouw logo. Daarmee maak je de branding van je event helemaal compleet. Wil je de branding van je event liever subtieler? Kies dan voor bedrukte polsbandjes.

Prijzen

Basic

Basis registratie
750,-
  • Eventpagina
  • Registratiepagina met naam, e-mailadres en wachtwoord
  • 2 mailings naar eigen inzicht in te vullen

Standaard

Uitgebreide registratie
1250,-
  • Eventpagina
  • Registratiepagina uitbreidbaar met extra gegevens
  • 2 contentpagina's
  • 3 mailings naar eigen inzicht in te vullen

Onsite

Check-in met badgeprinting
275,- per scanpunt voor 100 deelnemers
  • Tickets vormgegeven in huisstijl met QR- of barcode
  • Scanner
  • Badgeprinter
  • Servicebalie op locatie
  • Technische support